Η Ελλάδα είναι η 3η χώρα σε θανάσιμα ατυχήματα στην Ευρώπη.
Δεν χρειάζεται να πάμε μακριά για να ανακαλύψουμε την αλήθεια που περιέχει αυτή η είδηση. Αρκεί μόνο να πάρουμε το αμαξάκι μας και να κάνουμε μια μεγάλη βόλτα στους δρόμους της Αθήνας και στις εθνικές οδούς. Αρκεί αυτό μόνο για να ανακαλύψει κάποιος για ποίον λόγο είμαστε για μια ακόμα φορά πρωτοπόροι στην Ευρώπη. Εκτός από αυτήν την βόλτα μπορεί φυσικά να κάνει και μία δεύτερη στο site την Ευρωπαϊκής Επιτροπής και συγκεκριμένα στην σελίδα που αφορά τα στατιστικά για τα τροχαία ατυχήματα.
Παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει σημαντική μείωση τον τροχαίων ατυχημάτων στην χώρα μας και έχουν γίνει αρκετά βήματα στο να βελτιωθεί η κατάσταση συνεχίζουμε να είμαστε σταθερά στις πρώτες θέσεις της ευρωπαϊκής ένωσης. Ας μιλήσουν λοιπόν οι αριθμοί. Η Ελλάδα είναι:
3η σε θανατηφόρα ατυχήματα ανά εκατομμύριο πληθυσμού.
(πίσω από Λιθουανία και Λετονία)
2η σε θανάτους παιδιών σε τροχαία ανά εκατομμύριο πληθυσμού
(πίσω από Μάλτα)
1η σε θανάτους ηλικιωμένων σε τροχαία ανά εκατομμύριο πληθυσμού
(και μάλιστα με διαφορά)
Τα στοιχεία αφορούν μέχρι και το 2005 και μόνο για όσες χώρες είναι αυτά διαθέσημα.
Παραθέτω μόνο τα στοιχεία ανά εκατομμύριο πληθυσμού γιατί είναι τα μόνα συγκρίσιμα. Δεν μπορείς να συγκρίνεις πχ τα συνολικά θανάσιμα τροχαία της Ελλάδας με αυτά της Αγγλίας μιας και η Αγγλία έχει 60 εκατομμύρια πληθυσμό και η Ελλάδα μόλις 10. Μπορεί φυσικά να μην είναι συγκρίσιμα είναι όμως αληθινά. Από το 2000 μέχρι και το 2005 αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο κατά μέσο όρο 1750 άτομα κάθε χρόνο και μαζί με αυτούς και περίπου 300 πεζοί.
Το προβλήματα στην Ελλάδα επικεντρώνονται κυρίως σε 2 παράγοντες. Στην κατάσταση των δρόμων και στην οδηγική παιδεία μας. Για το πρώτο δεν θα μιλήσω μιας και είναι γνωστοί οι δρόμοι καρμανιόλες που έχουμε και μάλιστα πολύ από αυτούς χαρακτηρίζονται και ως εθνικοί τρομάρα τους. Ευτυχώς που το καταλάβαμε έστω και αργά και έχουμε αρχίσει κάτι να κάνουμε πάνω σε αυτό το θέμα.
Ας πάμε λοιπόν στο θέμα της παιδείας που για μένα είναι και το πιο σημαντικό. Προσωπικά πιστεύω πως στην Ελλάδα δεν έχουμε σχεδόν καμία παιδεία σαν οδηγοί. Όποιος έχει οδηγήσει σε ευρωπαϊκή χώρα μπορεί πολύ εύκολα να αντιληφθεί αυτό που λέω. Και πως να την έχουμε άλλωστε την παιδεία? Μήπως μας την έδωσε και κανείς. Εδώ τόσα χρόνια καλά καλά δεν ελέγχουμε καν αν πραγματικά ξέρουν να οδηγούν όσοι τους χορηγούμε επίσημο δίπλωμα. Γιατί σήμερα δίπλωμα παίρνει όποιος πληρώσει, ή όποιος μπορεί να αποδείξει ότι μπορεί να πάει με 50χλμ στον δρόμο, να βγάζει φλας σε κάθε εμπόδιο, να οδηγήσει σωστά σε στενά χωρίς πολλά αμάξια να παρκάρει σε θέσεις για 3 αμάξια και φυσικά να μπορεί κάνει οπισθογωνία εντός συγκεκριμένων χιλιοστών. Δεν μας ενδιαφέρει αν κάποιος μπορεί ανά πάσα στιγμή να υπολογίσει την ταχύτητα του και να φρενάρει εντός ορίων δεν μας ενδιαφέρει αν μπορεί να οδηγήσει σε εθνική οδό δεν μας ενδιαφέρει αν μπορεί να κάνει έναν απότομο ελιγμό όταν χρειαστεί και γενικότερα τόσα άλλα που θα σώσουν μια ζωή όταν χρειαστεί.
Πρόσφατα διάβασα πως η ευρωπαϊκή ένωση (και κατ’ επέκταση εμείς) θέλει να αλλάξει τον τρόπο που εξετάζονται οι οδηγοί ώστε να ανταποκρίνεται πιο κοντά στην πραγματικότητα. Εξετάζουν μέχρι και το ενδεχόμενο να εξετάζονται οι οδηγοί μέσα σε ειδικά διαμορφωμένες πίστες. Φυσικά αυτό είναι κάτι πολύ καλό και ελπιδοφόρο αλλά πιστεύω δεν είναι αρκετό. Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να δημιουργούμε από νωρίς σε κάποιον την κατάλληλη παιδεία που χρειάζεται να έχει για να πιάσει τιμόνι στα χέρια του. Πρέπει από νωρίς να μάθουμε να σεβόμαστε τους άλλους οδηγούς. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι η οδήγηση δεν είναι παιχνίδι και ότι δεν μας ανήκει ο δρόμος. Δεν μπορούμε να κολλάμε στον προφυλακτήρα του μπροστινού μας με 120χλμ για να τον αναγκάσουμε να πάει δεξιά για να περάσουμε, δεν μπορούμε να τρέχουμε σαν παλαβοί στην εθνική οδό και να αλλάζουμε λωρίδα όποτε γουστάρουμε χωρίς να βγάζουμε φλας, δεν μπορούμε να κάνουμε σούζες σαν τους κασκαντέρ και να στήνουμε κόντρες στους δρόμους και γενικά πολλά ακόμα απ’ όλα αυτά που βλέπει κανείς καθημερινά στους ελληνικούς δρόμου. Πρέπει από νωρίς να συνειδητοποιήσουμε τις συνέπειες που έχουν οι πράξεις μας. Πρέπει όλοι να καταλάβουμε πως η συμπεριφορά μας στον δρόμο δεν αφορά μόνο εμάς. Η δικιά μας βλακεία μπορεί να στοιχήσει και την ζωή άλλων που δεν φταίνε σε τίποτα. Όλα αυτά πρέπει να γίνουν από πολύ νωρίς από τους γονείς των παιδιών αλλά και στο σχολείο από τους δασκάλους. Και το λέω αυτό γιατί δυστυχώς ο τύπος που έχει το αμαξάκι των 1400 κυβικών και έχει πάει και το έχει μετατρέψει σε πύραυλο και βγαίνει κάθε μέρα στους ελληνικούς δρόμους για να εξερευνήσει την σελήνη δεν αλλάζει εύκολα μυαλά. Αυτόν τον άνθρωπο κανένα test οδήγησης δεν θα τον αποτρέψει από το να πάρει το δίπλωμα οδήγησης και να βγει νόμιμα να οδηγεί στους ελληνικούς (και όχι μόνο) δρόμους Γι’ αυτόν απλά εύχεσαι κάθε μέρα να μην βρεθεί στον δρόμο σου.
Εκτός λοιπόν από το να αυξάνουμε τα πρόστιμα και να φτιάχνουμε νέες διαδικασίες (που είναι και αυτά απαραίτητα) πρέπει να δημιουργήσουμε οδηγούς με νέες νοοτροπίες και σε αυτό ευθύνη έχουμε όλοι μας...
15 σχόλια:
1. Σίγουρα πρέπει να διορθωθεί και αυτός που πάει με 40 στη μεσαία λωρίδα και δεν αλλάζει ρυθμό ή λωρίδα ούτε με αντιαεροπορικά.
2. Η δεξιά λωρίδα έχει μετατραπεί πλέον σε λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας! Είναι μονίμως άδεια ουδείς την καταδέχεται (μοιραίως γιατί σε πολλά σημεία είναι γεμάτη λακκούβες πχ στη Βουλιαγμένης με τα καπάκια ευδαπ κ.λπ.)
3. Μη βρεθεί πεζός από κακό υπολογισμό στη μέση τής διάβασης πεζών την στιγμή που θα αννάψει πράσινο για τα αυτοκίνητα!!!! τον πατήσανε!!!! ξεκινάνε φουλαριστοί λες και ο πεζός μπροστά στο αμάξι τους είναι αόρατος!!! είναι από τις στιγμές που νοιώθεις εξωγήινος και κοιτάς μέσα στα αυτοκίνητα να δεις αν πράγματι υπάρχει οδηγός κι αν είναι ζωντανός και οδηγεί το αμάξι του ή μήπως έχει μετατραπεί σε ζόμπι!! εδώ δε μιλάμε για έλλειψη παιδείας πλέον αλλά για τραγική παθολογία! και είναι αυτή η παθολογία που αντανακλάται στις στατιστικές!
Αγαπητέ μου φίλε,
θέλω να πω κάτι άσχετο.....που με πνίγει!
Σήμερα το πρωι πήγαινα στο γραφείο μου και ο οδηγός του μπροστινού μου αυτοκινήτου πέταξε τις ζελατίνες από τα τσιγάρα του έξω από το παράθυρο!
Και μου έχει συμβεί άπειρες φορές.
Και κάθε φορά θέλω να αρχίσω να του κορνάρω, για να σταματήσει να μου ζητήσει το λόγο και εκεί....νομίζω ότι θα ήθελα πάρα πολύ να χειροδικήσω!
Όμως για πολλούς λόγους δεν το κάνω...αλλά ξέρεις τι νευρικότητα έχω μετά ενώ οδηγώ μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου;
Νομίζω ότι την επόμενη φορά θα έρθω στα χέρια...ειδικά όταν θα ξαναδώ να πετάνε αναμμένο τσιγάρο έξω από το παράθυρο!
Πολλα θα βελτιωθουν αν αλλαξουν νοοτροπια οι σχολες οδηγων.
Αντι να δινουν διπλωματα με τα βισματα και τα φακελακια να μαθουν τους νεους να οδηγουν σωστα, και το σωστα εχει πολλες προεκτασεις
Ε΄ και ας γινουν οι πατεραδες (κυριως τωρα που μεγαλωσανε) καλα προτυπα οδηγησης για τα παιδια τους
(ειναι μιμιτικα οντα)
1η σε θανάτους ηλικιωμένων σε τροχαία ανά εκατομμύριο πληθυσμού?
Ναι, αφού είμαστε η μόνη χώρα που ακόμα κι αν φτάνουμε 90 χρονών λαδώνουμε και απιμένουμε να οδηγούμε....
Δυστυχώς εμάς τους Νεοέλληνες, μας χαρακτηρίζει και στο δρόμο, η έλλειψη παιδείας και υπευθυνότητας.
Σωστά το επισημάνατε στην ανάρτηση σας, το πρόβλημα, αγαπητοί μας φίλοι,
και πρέπει να έχουμε όλοι άποψη για αυτό και την 'σωστή άποψη'
και, να την εφαρμόζομε κι'όλας, όταν κυκλοφορούμε στο δρόμο,
'τρελοί και αδέσποτοι'...και όποιον πάρει ο χάρος.
Δεν θα σου πω «συγχαρητήρια» για την προσέγγιση που κάνεις στο θέμα των ατυχημάτων, γιατί θα ήταν λίγο. Αυτό που πιστεύω είναι ότι είναι η καλύτερη προσέγγιση που έχω ακούσει ποτέ!
Το πρόβλημα των ατυχημάτων στην Ελλάδα δεν είναι οι δρόμοι, αυτοί καθαυτοί, το πρόβλημα είναι οι οδηγοί που οδηγούν σε αυτούς τους δρόμους!
Και θα ήθελα να προσθέσω κάτι στο άρθρο σου «κλέβοντας» ένα κομμάτι από το άρθρο του Νίκου Τσάδαρη που φιλοξενείται στους «4Τροχούς» αυτού του μήνα και τιτλοφορείται «Αγενείς και Βίαιοι οι Έλληνες οδηγοί»
«…το Ινστιτούτο Ασφαλούς Οδήγησης Πάνος Μυλωνάς συνεργάστηκε με την TNS Opinion σε έρευνα για την «Ευγένεια στο Δρόμο» που διεξήχθη με δείγμα 6.366 πολιτών στις χώρες Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Τσεχία, Εσθονία, Ελλάδα, Γαλλία, Ιρλανδία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πολωνία και Πορτογαλία. Τα συμπεράσματα, δυστυχώς και πάλι, δεν είναι ευνοϊκά για εμάς τους Έλληνες, που αποδειχτήκαμε οι πλέον αγενείς αλλά και επιθετικοί…» και συνεχίζει παραθέτοντας την σκληρή αλήθεια των αριθμών,
«…το 85% των Ελλήνων οδηγών […] πιστεύουν ότι έχει αυξηθεί η επιθετικότητα των οδηγών τα τελευταία χρόνια….»
«…χαρακτηριστικό, όμως, είναι το γεγονός ότι για τους Έλληνες οδηγούς που υφίστανται επιθετική συμπεριφορά άλλων οδηγών η εξύβριση αποτελεί την πιο συνηθισμένη μορφή επιθετικότητας με ποσοστό 58%, και ακολουθούν τα «φώτα» (51%), οι χειρονομίες (50%) και το κλείσιμο του δρόμου (47%), ενώ σε ποσοστό 9% φθάνουν οι σωματικές επιθέσεις…»
«…χαρακτηριστικό, επίσης είναι ότι οι Έλληνες οδηγοί εμφανίζουν και το μεγαλύτερο ποσοστό αντίδρασης συμπεριφοράς στο δρόμο με επίθεση ή απόπειρα άσκησης σωματικής βίας (9%) που είναι το υψηλότερο στην Ευρωπαϊκή Ένωση…»
…ρε John S. εδώ είμαστε έτοιμοι να ανοίξουμε το κεφάλι στον άλλο που έκανε ένα λάθος στο δρόμο…δεν θα είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε «παλικαρίσια σαν άλλος Παπαφλέσσας» με 200km/h circuit της Κηφισίας?
Νομίζω τα περιστατικά με το τους πεζούς και το τσιγάρο που περιγράφεις ανώνυμε φίλε μου είναι τα πλέον γραφικό στους ελληνικούς δρόμους. Μπορώ να πω πως και εμένα με πιάνει η ίδια ακριβώς αγανάκτηση πολλές φορές αλλά και η ίδια απορία. Είναι άνθρωπος αυτό που βρίσκεται στο αμάξι ή έχει μετατραπεί σε ζόμπι? Αδυνατώ να εξηγήσω μέσα μου μια τέτοια συμπεριφορά.
Όσο για την απορία με τους ηλικιωμένους φίλη μου nicky πρέπει να σου πω πως εκτός από τους οδηγού που πολύ σωστά το θέτεις υπάρχουν και οι ηλικιωμένοι πεζοί. Βλέπεις μάλλον τους παίρνει πολύ ώρα τους καημένους να περάσουν τον δρόμο και αδυνατούμε να περιμένουμε. Οπότε τι πιο απλό από το να τους περάσουμε από πάνω.
EL-ZIN συμφωνώ απόλυτα και νομίζω φαίνεται και πο το post μου.
Τέλος φίλε μου “IASON.M” είναι πολύ εύστοχο το σχόλιο σου και μπορώ να πω πως δείχνει και την έλλειψη παιδείας μας όχι μόνο σας οδηγούς αλλά και σαν ανθρώπους. Το να είσαι πρόθυμος να λύσεις τις διαφορές σου με τον άλλον οδηγό χειροδικώντας είναι συμπεριφορά τριτοκοσμική για να μην πω ζούγκλας. Μόνο εκεί λύνονται έτσι οι διαφορές. Το άρθρο που παραθέτεις αποτυπώνει δυστυχώς για μια ακόμα φορά την σκληρή πραγματικότητα της κατάστασης που επικρατεί στους ελληνικούς δρόμους. Είναι σαν να βλέπω μπροστά μου τον ελληνάρα που βρίζει ή που παίζει τα φώτα ή που κλείνει το δρόμο. Φυσικά νομίζω πως υπάρχει μια σοβαρή έλλειψη στην έρευνα. Λείπει το ποσοστό για όσους τα κάνουν και τα 4 μαζί. Πίστεψέ με θα άγγιζε το 100%. Ο ελληνάρας τα παίρνει με την σειρά πάντα. Πρώτα θα σε βρίσει και παράλληλα θα σου σκάσει και την καθιερωμένη πλέον μούντζα (ελληνικό στοιχείο καθαρά). Μετά θα σου παίξει τα φώτα και αφού σε κλείσει στον δρόμο θα σε πάρει από πίσω όλο νεύρα (δεν πα να πηγαίνεις και Θεσσαλονίκη αυτός θα έρθει) και όταν σταματήσεις θα σε σπάσει και στο ξύλο. Τι να πω δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω η να κλάψω….
Tha simfoniso me ton iason.m sto oti to exeis piasei poly sosta to thema. Den ftaine oi dromoi gia thn katastash sthn ellada (xoris na simenei ayto pos den prepei na tous fiaksoume). Ftaiei to ksero mas to kefali kai mono. Stous idious dromous an odigousan germanoi tha eixan ta misa atiximata.
Oraio arthro John.S
Αγαπητέ μου φίλε,
θέλω να σχολιάσω το απίστευτο βίντεο, που το πρόσεξα μόλις σήμερα.
Νομίζω όμως ότι στέρεψαν οι λέξεις μου!
Αυτόν τον απαράδεκτο τύπο τον άφησαν ανενόχλητο να φύγει?
Γιατί δεν τον έπιασε η ασφάλεια του δρόμου που κατέγραψε το βίντεο?
Αν σκότωνε μια οικογένεια με 2 μωρά τι θα γινόταν...
Χριστέ μου...ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω!
thelo mono na prostheso se ola afta ta tragika pou perigrafodai, ena akoma... exo dei apires fores tin eikona: babas odigos, mama sinodigos kai to moro stin agalia tis mamas....!!... etsi, na leitourgisei san aerosakos ama simvei kati..! tragiko! kala i elipsi paideias... alla kai tosi vlakeia??
Πραγματικά είναι να απορείς βλέποντας αυτό που κάνει ο τύπος στο βίντεο. Υποτίθεται πως αυτό το βίντεο είναι ένα ακόμα από τα αστεία βίντεο που κυκλοφορούνε στον διαδίκτυο αλλά δυστυχώς μόνο για γέλια δεν είναι. Στα δικά μου μάτια αυτός ο άνθρωπος δεν διαφέρει σε τίποτα από κάποιον που πυροβολεί εναντίων αγνώστων και απλά δεν πετυχαίνει κανέναν. Και οι 2 θα μπορούσαν να έχουν σκοτώσει αλλά από τύχη δεν το έκαναν. Αυτόν με το πιστόλι άμα τον πιάναμε θα τον κατηγορούσαμε για απόπειρα δολοφονίας ενώ τον οδηγό απλά θα του δίναμε μια κλήση και το πολύ πολύ να του παίρναμε και για λίγο το δίπλωμα.
Όσο για το πολύ εύστοχο σχόλιο σου φίλη μας δεν είναι τυχαίο ότι είμαστε 2οι σε θανάτους παιδιών στα τροχαία ατυχήματα. Χάνονται τόσα παιδία άδικα γιατί κάποιοι γονείς είναι τουλάχιστον ανεύθυνοι για να μην πω κάτι πιο χοντρό.
Παιδιά,
Να το πούμε απλά με δύο λέξεις αυτό που μας λείπει είναι η κυκλοφοριακή αγωγή, η γνώση δηλαδή του πως οφείλουμε να συμπεριφερόμαστε στους δρόμους πρωτίστως ως οδηγοί, αλλά και ως συνοδηγοί, συνεπιβάτες, πεζοί. Γιατί κακά τα ψέματα, όσο εγκληματεί ο οδηγός στο άνωθεν video, τόσο εγκληματεί και ο συνοδηγός που σε προτρέπει: "Πάτα το ρε! Μην είσαι κότα;" Ακόμα και ο πεζός που καβαλά το διάζωμα σε οδό ταχείας κυκλοφορίας, επειδή βαριέται να περπατήσει 50 μέτρα μέχρι την πλησιέστερη διάβαση, θέτοντας όμως με αυτόν τον τρόπο και τον εαυτό του αλλά και τυχόν άλλους σε κίνδυνο. Και δεν είναι μόνο τα εγκλήματα που διαπράττει ο Έλληνας στο δρόμο, αλλά και το γεγονός ότι βγάζει στην οδήγηση την χειρότερή του συμπεριφορά, τον αχαλίνωτο εγωισμό του και την παντελή έλλειψη υπομονής που τον διακρίνει.
Τα δύο αυτά σημεία είναι εκεί όπου πρέπει να εστιάσουμε! Ας ξεκινήσουμε προσέχοντας πρώτα εμείς την δική μας οδική συμπεριφορά και κατόπιν ευαισθητοποιώντας και τους ανθρώπους γύρω μας, κυρίως τα μικρά παιδιά. Εάν μπορούσαμε να μάθουμε σε όλα τα παιδιά πως να συμπεριφέρονται στο δρόμο από μικρά, πρώτα ως πεζοί, κατόπιν ως ποδηλάτες, και εν τέλει ως οδηγοί, τότε αργά ή γρήγορα φαινόμενα σαν και αυτά θα εξέληπταν. Αλλά επειδή αυτό θα πάρει χρόνο, ας επιδιώξουμε τουλάχιστον ώστε σιγά σιγά τέτοιου είδους επικίνδυνες συμπεριφορές και νοοτροπίες να περιθωριοποιηθούν._
ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ....ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ:
"Αυτόν τον απαράδεκτο τύπο τον άφησαν ανενόχλητο να φύγει?
Γιατί δεν τον έπιασε η ασφάλεια του δρόμου που κατέγραψε το βίντεο?" ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΠΟΤΕ.....
Πάντα μου αρέσουν οι κοινωνικές σου προσεγγίσεις. Φαίνεται να έχεις ανησυχίες, και έχεις δίκιο να τις έχεις και να τις εκφράζεις.
Δεν ξέρω τι να προσθέσω, ίσως εμένα με απασχολούν τα λίγο μεγαλύτερα θέματα από αυτά, που όμως τελικά φτάνουν να είναι ο απόηχος των θεμάτων που γράφεις εσύ. Θέλω να πω, πως η Ελληνική παιδεία μας γενικώς έχει τεράστιο πρόβλημα, και μέσα σε αυτήν περιλαμβάνεται και η οδική παιδεία. Δεν έχουμε μάθει να σεβόμαστε, να περιμένουμε, να εκτιμούμε, να χρησιμοποιούμε αξιοκρατικές διαδικασίες, να αποτυγχάνουμε, και καμιά φορά να μην γίνονται τα πράγματα όπως τα θέλουμε.
Απεναντίας έχουμε μάθει να είμαστε «λαμόγια», «άρπα κόλα», «ότι να ναι», να βρίσκουμε παραθυράκια να ξεφεύγουμε, να κλέβουμε σειρές και θέσεις, να μην σεβόμαστε, και να ικανοποιούμε κυρίως το υπερτροφικό και δυσκοίλιο εγώ μας, χωρίς να μας νοιάζει αν αυτό ενοχλεί τους γύρω μας. Κοινώς, είμαστε ακόμα εντελώς ακαλλιέργητοι στην πλειοψηφία.
Το ότι βγάζουμε όλη την ψευτό-μαγκιά μας και τα νεύρα μας στον δρόμο, και το ότι κάνουμε ακόμα επίδειξη αμαξιών, ηχοσυστημάτων, και γενικώς φιγούρα, είναι ένα ακόμα δείγμα τριτοκοσμικής νοοτροπίας.
Λυπάμαι αλλά έτσι βλέπω την σημερινή Ελληνική πραγματικότητα γενικότερα.
Τώρα λόγω της ακριβής βενζίνης προσανατολίζονται να να ρυθμίσουν το ανώτατο όριο ταχύτητας στα 90Κμ
Το έχετε σκεφτεί αυτό?
Δημοσίευση σχολίου