Διαβάζοντας εφημερίδες, ακούγοντας ραδιόφωνο και βλέποντας λιγοστή τηλεόραση αναρωτιέμαι αν μπορεί επιτέλους ένας ομοφυλόφιλος που δύναται να αρθρώσει συντακτικά σωστό λόγο, να βγει νηφάλια, χωρίς επιθετική διάθεση σε οποιονδήποτε ετεροφυλόφιλο, και να μας πει «γιατί θέλει να παντρευτεί?»
Αδυνατώ να αντιληφθώ τα επιχειρήματα των συνανθρώπων μας που έχουν διαφορετική σεξουαλική προτίμηση. Αδυνατώ να μπω στην λογική της ισότητας ανεξαρτήτως σεξουαλικής προτίμησης και επιπλέον αρνούμαι να προσεγγίσω αυτό το θέμα νομικά ή πολιτικά. Το θέμα είναι καθαρά κοινωνικό.
Η επιχειρηματολογία, των ομοφυλόφιλων που επέλεξαν την «παραθυριακή» οδό και την δημοσιογραφική πένα για να υπερασπιστούν τα «δικαιώματά» τους, αναιρεί εξ ολοκλήρου το προοδευτικό profile που θέλουν εναγωνίως να καλλιεργήσουν.
Μου φαίνεται αδιανόητο και μειωτικό για κάποιους άνθρωπος που βαφτίζονται προοδευτικοί και κατακρίνουν την συντηρητική κοινωνία, να ζητούν από αυτή την κατοχύρωση , για τους ομοφυλόφιλους, εκείνων των στοιχειών που μετέτρεψαν τις ανθρώπινες σχέσεις των ετεροφυλόφιλων σε εφήμερες και επιφανειακές.
Βασική επιδίωξη των ομοφυλοφίλων κάνοντας όλη αυτή τη συζήτηση γύρω από το «σύμφωνο συμβίωσης» ή το «γάμο» είναι η καθολική τους αποδοχή από την κοινωνία αλλά και η οικονομική τους κατοχύρωση. Αυτά, όμως, είναι και τα βασικά αίτια του εκφυλισμού των σχέσεων των ετεροφυλόφιλων ζευγαριών και εδώ είναι το παράδοξο! Πως μπορεί μια ομάδα ανθρώπων που προσπαθεί να κατοχυρώσει τα δικαιώματα της μέσα στο κοινωνικό σύνολο, να ξεκινάει βασιζόμενη στα χειρότερα στοιχεία των ήδη θεσμοθετημένων σχέσεων? Ποια είναι τα όνειρα αυτών των ανθρώπων για το μέλλον τους? Τώρα τους δίνεται η δυνατότητα να θεσπίσουν κανόνες για την «ομάδα» τους, αυτοί το μόνο που ζητάνε είναι το κληρονομικό δικαίωμα, η διατροφή σε περίπτωση διαζυγίου και τον δήμαρχο-παπά να τους διασφαλίζει την αιώνια πίστη?
Αν υπάρχει αμοιβαία κατανόηση, ειλικρίνεια και προοδευτική σκέψη τα νομικά κείμενα είναι περιττά έως και επιζήμια.
Από την άλλη μεριά υπάρχουν και αυτές οι γραφικές φυσιογνωμίες δήθεν προοδευτικών που τα βάζουν σαν μετενσαρκώσεις του Βολταίρου ή του Τζον Λοκ με τα δικαστήρια «του συστήματος» και τους πρωθυπουργούς «του καπιταλισμού», προασπιζόμενοι τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, για να αντλήσουν δόξα, ψήφους και τουρισμό για την περιοχή τους. Πόσος καιρός θα χρειαστεί για να τους αποκρίνει από της θέσης κλειδιά η κοινωνία μας.? Αντί να ασχοληθούν με τα υπαρκτά προβλήματα όλης της κοινωνίας πάνε να δημιουργήσουν καινούργια στους ομοφυλόφιλους. Άσε τους, ρε φίλε, να κάνουν ότι θέλουν στο κρεβάτι τους, πρέπει να τους ντύσεις και νύφουλες? Πρέπει πάση θυσία να αποκτήσει πεθερά ο Βαλιανάτος?
…και έχεις και μετά και το Συνασπισμό να βγάζει 32 ανακοινώσεις για το θέμα, κατά της συντηρητικής κοινωνίας και υπέρ της προόδου.
…δεν κοιτάνε να βγάλουν καμία ανακοίνωση για τους φοιτητές τους που «προοδευτικά» κράτησαν ομήρους τους καθηγητές στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας?
Και στο κάτω-κάτω της γραφής κάποιος πρέπει να μας πει σε αυτή τη Χώρα ποιος είναι ο «προοδευτικός»?
Αδυνατώ να αντιληφθώ τα επιχειρήματα των συνανθρώπων μας που έχουν διαφορετική σεξουαλική προτίμηση. Αδυνατώ να μπω στην λογική της ισότητας ανεξαρτήτως σεξουαλικής προτίμησης και επιπλέον αρνούμαι να προσεγγίσω αυτό το θέμα νομικά ή πολιτικά. Το θέμα είναι καθαρά κοινωνικό.
Η επιχειρηματολογία, των ομοφυλόφιλων που επέλεξαν την «παραθυριακή» οδό και την δημοσιογραφική πένα για να υπερασπιστούν τα «δικαιώματά» τους, αναιρεί εξ ολοκλήρου το προοδευτικό profile που θέλουν εναγωνίως να καλλιεργήσουν.
Μου φαίνεται αδιανόητο και μειωτικό για κάποιους άνθρωπος που βαφτίζονται προοδευτικοί και κατακρίνουν την συντηρητική κοινωνία, να ζητούν από αυτή την κατοχύρωση , για τους ομοφυλόφιλους, εκείνων των στοιχειών που μετέτρεψαν τις ανθρώπινες σχέσεις των ετεροφυλόφιλων σε εφήμερες και επιφανειακές.
Βασική επιδίωξη των ομοφυλοφίλων κάνοντας όλη αυτή τη συζήτηση γύρω από το «σύμφωνο συμβίωσης» ή το «γάμο» είναι η καθολική τους αποδοχή από την κοινωνία αλλά και η οικονομική τους κατοχύρωση. Αυτά, όμως, είναι και τα βασικά αίτια του εκφυλισμού των σχέσεων των ετεροφυλόφιλων ζευγαριών και εδώ είναι το παράδοξο! Πως μπορεί μια ομάδα ανθρώπων που προσπαθεί να κατοχυρώσει τα δικαιώματα της μέσα στο κοινωνικό σύνολο, να ξεκινάει βασιζόμενη στα χειρότερα στοιχεία των ήδη θεσμοθετημένων σχέσεων? Ποια είναι τα όνειρα αυτών των ανθρώπων για το μέλλον τους? Τώρα τους δίνεται η δυνατότητα να θεσπίσουν κανόνες για την «ομάδα» τους, αυτοί το μόνο που ζητάνε είναι το κληρονομικό δικαίωμα, η διατροφή σε περίπτωση διαζυγίου και τον δήμαρχο-παπά να τους διασφαλίζει την αιώνια πίστη?
Αν υπάρχει αμοιβαία κατανόηση, ειλικρίνεια και προοδευτική σκέψη τα νομικά κείμενα είναι περιττά έως και επιζήμια.
Από την άλλη μεριά υπάρχουν και αυτές οι γραφικές φυσιογνωμίες δήθεν προοδευτικών που τα βάζουν σαν μετενσαρκώσεις του Βολταίρου ή του Τζον Λοκ με τα δικαστήρια «του συστήματος» και τους πρωθυπουργούς «του καπιταλισμού», προασπιζόμενοι τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, για να αντλήσουν δόξα, ψήφους και τουρισμό για την περιοχή τους. Πόσος καιρός θα χρειαστεί για να τους αποκρίνει από της θέσης κλειδιά η κοινωνία μας.? Αντί να ασχοληθούν με τα υπαρκτά προβλήματα όλης της κοινωνίας πάνε να δημιουργήσουν καινούργια στους ομοφυλόφιλους. Άσε τους, ρε φίλε, να κάνουν ότι θέλουν στο κρεβάτι τους, πρέπει να τους ντύσεις και νύφουλες? Πρέπει πάση θυσία να αποκτήσει πεθερά ο Βαλιανάτος?
…και έχεις και μετά και το Συνασπισμό να βγάζει 32 ανακοινώσεις για το θέμα, κατά της συντηρητικής κοινωνίας και υπέρ της προόδου.
…δεν κοιτάνε να βγάλουν καμία ανακοίνωση για τους φοιτητές τους που «προοδευτικά» κράτησαν ομήρους τους καθηγητές στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας?
Και στο κάτω-κάτω της γραφής κάποιος πρέπει να μας πει σε αυτή τη Χώρα ποιος είναι ο «προοδευτικός»?
8 σχόλια:
Εδώ ο κόσμος καίγεται και εμείς ασχολούμαστε με το αν πρέπει να επιτραπεί στους gay να μπορούν να παντρευτούν. Για να μην σχολιάσω ότι σαν κοινωνία είμαστε για μια φορά πολύ πίσω. Αυτά τα θέματα, είτε θετικά είτε αρνητικά, θα έπρεπε να τα έχουμε λύσει προ πολλού. Τεσπά εγώ δεν καταλαβαίνω πως είμαστε κατά του να παντρευτούν και βγαίνουμε και φωνάζουμε όταν τους έχουμε ήδη αποδεχτεί σαν κοινωνία. Εδώ κάθε φορά που συμπεριλαμβάνονται σε κάποιο σήριαλ στη τηλεόραση σπάνε τα κοντέρ για να μην πω και πως όποιος σε κάποια συζήτηση μιλήσει εναντίον τους θεωρείτε τουλάχιστον γραικός. Όσο για τον συνασπισμό καλώς έκανε και πήρε θέση είτε θετική είτε αρνητική δεν το σχολιάζω. Φυσικά καλό θα ήταν να πάρει μια σοβαρή και υπεύθυνη θέση για τα όσα γίνονται στην παιδεία και κατηγορηματικά να καταδικάσει τους τραμπουκισμούς και αυτός και τα υπόλοιπα κόμματα.
Απαντω στο ερωτημα σου Προοδευτικος ειναι αυτος που δεχεται τους "διαφερετικους" και τους αφηνει να κανουν λαθη
Η λαικη παροιμια λεει
"Μαθαινω απο τα λαθη μου"
Προοδευτικος ειναι επισης αυτος που εχει ανοιχτο μυαλο και δεχεται ολες τις θεσεις ειτε θετικες ειτε αρνητικες και απο τον τσιπρα...
Ο τιτλος σου δειχνει μια εμπαθεια?
ή κανω λαθος?
Πρώτων να πω πως σίγουρα ο τίτλος αφήνει να εννοηθεί μια εμπάθεια στον πρόσωπο του Τσίπρα. Νομίζω ότι με το να βλέπουμε αυτό όμως χάνουμε την ουσία των όσων γράφει ο debauch. Φυσικά και προοδευτικός είναι αυτός που ανοίγει τα μυαλά του στο διαφορετικό και στο καινούργιο και κανείς φυσικά δεν καταδικάζει κάποιον που έκανε λάθος. Αν δεν κάναμε λάθη δεν θα ήμασταν άνθρωποι. Κοντεύουν όμως πλέον να καταντήσουν γραφικοί και οπισθοδρομικοί όσοι έστω και σε ένα βαθμό δουν με σκεπτικισμό όσα οι ομοφυλόφιλοι θέλουν να διεκδικήσουν. Είναι κάποια πράγματα που σε έναν βαθμό τουλάχιστον τα ορίζει η ίδια η φύση είτε το θέλουμε είτε όχι. Ο καθένας φυσικά μπορεί να κάνει ότι θέλει στην προσωπική του ζωή αλλά σε πράγματα που έχουν να κάνουν με το κοινωνικό σύνολο δεν μπορεί ο καθένας να διεκδικεί ότι θέλει. Εγώ λέω λοιπόν ανοιχτά μυαλά φυσικά και προσωπικές ελευθερίες σε όλους αλλά και το πόδι στο φρένο που και πού γιατί αλλιώς θα μας πάρει η κατηφόρα και μετά η ανηφόρα είναι δύσκολη. Θα μπορούσα να πω πολλά αλλά μάλλον θα γράψω και εγώ για το θέμα την άποψη μου.
O debauch εχει δικιο σε πολλα πχ οτι θελουν να μπουν σε δεσμους και καλουπια που αυτα εχουν φερει τη φθορα και την ταλαιπωρια στις ετεροφυλες σχεσεις αρα δεν μπορουν να λενε οτι ειναι προοδευτικοι.
ΣΥΜΦΩΝΩ Οτι υπαρχουν αλλα προβληματα που μας καινε και πρεπει να ασχολουμαστε με αυτα και να αφήσουμε τον καθενα να διαλεγει το συντροφο του.
Απλα εγω του απαντησα στο ερωτημα ποιος ειναι προοδευτικος?
Βρε παιδια μη τους χαλατε το πηδημα αφηστε τους να το χαρουν χωρις προβληματισμους
να ειναι οπως λενε ξενιαστοοοοοοοοοοοο
Απορώ... Πραγματικά απορώ!... Υπάρχει ακόμα σήμερα θέμα αποδοχής των ομοφυλοφυλικών σχέσεων γύρω μας?!?... Γιατί μπορεί να μην ειπώθηκε ξεκάθαρα, αλλά υπάρχει ξεκάθαρα στον αέρα και του άρθρου και των σχολίων... Συγνώμη αγαπητέ debauch, αλλά δεν το είχα αντιληφθεί! Δεν γνωρίζω ποιός μπορεί να έχει τον τίτλο του προοδευτικού ή ποιός παλεύει γί'αυτόν, ποιός σχολιάζει αρνητικά ή θετικά τις αντιδράσεις για τους ομοφυλοφυλικούς γάμους και ποιός δήμαρχος προσπαθεί να κερδίσει τουρισμό και δημοσιότητα μέσα από κάτι τέτοιο... Υπάρχουν όντως σοβαρότερα θέματα να ασχοληθούμε και αυτό δεν είναι καν θέμα! Το 1895 ο Όσκαρ Γουάιλντ καταδικάστηκε σε καταναγκαστικά έργα με την κατηγορία της ομοφυλοφυλίας, κάτι που τον οδήγησε στον κοινωνικό κατατρεγμό και φυσικά το θάνατο... τραγικό και ανατριχιαστικό ταυτόχρονα! Το 2100 οι απόγονοί μας απλά θα γελάνε διαβάζοντας σε κάποια παλιά blogs τέτοιου είδους τίτλους, κ. debauch, που θα ανακαλύπτουν από το παρελθόν!!!
Ομολογώ ότι μου κινείσαι την περιέργεια το άρθρο σου.
Όχι τόσο επειδή αναφέρεσαι στο θέμα της θεσμοθετημένης συμβίωσης μεταξύ ομοφυλοφίλων που το ‘χω παρακολουθήσει από κοντά και δεν είναι και κάτι καινούργιο…αλλά η τεχνοκρατική προσέγγιση που κάνεις περισσότερο.
Δεν συμφωνώ με την «…μια φίλη» από πάνω και δεν αντιλαμβάνομαι την επιθετικότητα της καθώς δεν διακρίνω καμία απέχθεια προς τους ομοφυλόφιλους. Πόσο μάλλον; βλέπω ότι πας λίγο πιο βαθιά στο θέμα και μιλάς για τον τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι ομοφυλόφιλοι την νομικό κομμάτι της «συμβίωσης» τους.
Όμως, ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω είναι το τι προτείνεις ως νομική κατοχύρωση? Αν δεν βλέπεις το κράτος ως ρυθμιστή των σχέσεων, πως θα καλύπτεται νομικά ένας gay?
Όσο για το γενική ένσταση που διακρίνω στα σχόλια, μπορεί να μου πει κάποιος πως αντιλαμβάνεται την δεκτικότητα της κοινωνίας προς τους gay? Δε νομίζω ότι υφίσταται και δεν ξέρω αν αυτό θα μπορέσει να γίνει σύντομα! Είναι άλλο η «αναγνώριση» και άλλο η «αποδοχή» μια κατάστασης. Στην Ελλάδα «αναγνωρίζουμε» την ύπαρξη των gay, αλλά δεν τους «αποδεχόμαστε». Αντίθετα, είτε μας «προκαλεί» η πραγματικότητα αυτή είτε προσπαθούμε να κλείσουμε τα μάτια.
Με την θεσμοθέτηση τη «συμβίωσης» απλά θα αναγνωρίσουμε…την ύπαρξη ενός 10% συνανθρώπων μας με διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις η καθολίκη αποδοχή θα αργήσει...
Εγώ ξαναδιαβάζοντας το άρθρο σου θέλω να σταθώ σε ένα σημείο. Αναρωτιέσαι γιατί οι gay θέλουν να παντρευτούν όταν ο γάμος όπως λες είναι το στοιχείο που μετέτρεψε τις ανθρώπινες σχέσεις των ετεροφυλόφιλων σε εφήμερες και επιφανειακές. Αν είναι έτσι τότε εμείς γιατί θέλουμε να παντρευτούμε? Γιατί εμείς συνεχίζουμε να θέλουμε κάτι που μας καταστρέφει τις σχέσεις? Σε αυτό δεν νομίζω είτε είσαι gay είτε όχι δεν έχει και μεγάλη διαφορά. Τέλος να πω πως προσωπικά είτε παντρευτούν είτε όχι προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο. Ας κάνουν ότι θέλουν δεν με αφορά. Μαζί τους είμαι μην σας πω κιόλας. Απλά βλέποντας μπροστά και ξέροντας πως ήδη υπάρχουν φωνές περί δικαιώματος των ομοφυλόφιλων στο να υιοθετήσουν παιδία και εκεί έχω έναν προβληματισμό μέσα μου. Και ας μου πει ποιος από εσάς δεν έχει σε αυτό το θέμα και πόσο εύκολα θα δίνατε το παιδί σας για υιοθεσία σε ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων. Είναι άλλο η αποδοχή από την κοινωνία που φυσικά υπάρχει και άλλο το να βλέπεις κάποια πράγματα απλά με σκεπτικισμό.
Δημοσίευση σχολίου