Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Μια πασχαλινή ιστορία...

Μια πασχαλινή ιστορία...
Όπως όλοι γνωρίζουμε σε λίγες μέρες έρχεται το Πάσχα. Η χαρά του έλληνα λοιπόν Ο οποίος θα κάνει την εξόρμηση του στην εξοχή για να φάει το αρνάκι του να πάει στην εκκλησία του να κάνει ανάσταση να πάρει τόνους βεγγαλικά να τα ανάψει και να τσουγγρίσει και τα αυγά του. Πως θα τα κάνει όμως αυτά χωρίς λεφτά?? Κάτι η ακρίβεια κάτι τα μπουζούκια κάθε Σάββατο για να ξεσκάσουμε λίγο κάτι το service της καινούργιας BMW δεν έχουν αφήσει και πολλά στο ταμείο και είναι μείον.


Αλλά τι λέω ο χαζός. Αφού το είδα στην TV χτες. Θα τρέξω στην τράπεζα να πάρω κανένα δάνειο τόσα υπάρχουν. Μάλιστα κάποια σου δίνουν και μετρητά στο χέρι με το που τα πάρεις και φυσικά δεν χρειάζεται να κάνω και πολλά, τα δίνουν μόνο με ένα τηλεφώνημα. Όσο μεγαλύτερο το δάνειο τόσο μεγαλύτερο και το ποσό που παίρνεις. Ας πούμε για 15.000 ευρώ δάνειο σου δίνουν στο χέρι 1.000 Ευρώ Για σκέψου να έχω ξαφνικά 1.000 ευρώ να χαλάσω για τα πασχαλινά έξοδα. 2 κιλά αρνί παραπάνω θα πάρω έτσι για να είμαι σίγουρος πως θα μου φτάσει και 3 ντουζίνες αυγά για να έχω να σπάω όλη μέρα με τους φίλους.


Τώρα θα μου πείτε για να χρειάζομαι να πάρω δάνειο σημαίνει πως δεν έχω μια στην άκρη άρα πως στο καλό θα βρω λεφτά στο μέλλον να το ξεπληρώσω αφού τώρα δεν έχω? Αλλά τι βλακείες σκέφτομαι? Αυτά είναι ψιλά γράμματα. Κάτι θα γίνει στο μέλλον. Το παν είναι να ζεις στο παρόν σε 2 μήνες μπορεί να έχω κερδίσει και το Λόττο ποτέ δεν ξέρεις. Ε και να μην το έχω κερδίσει, το καλοκαιράκι θα βγουν και τα διακοποδάνεια. Θα τσιμπήσω ένα και θα ξεπληρώσω και το 1ο δάνειο και θα πάω και Μύκονο. Όλος ο καλός ο κόσμος θα είναι εκεί δεν γίνεται να λείπω. Μπορεί να μου πάρει και συνέντευξη το star.


Φυσικά τώρα που το σκέφτομαι το άλλο δάνειο θα πρέπει να είναι αρκετά μεγαλύτερο για να καλύψει το προηγούμενο και τους τόκους. Που θα τα βρω τα λεφτά ρε γαμώτο να το ξεπληρώσω και αυτό. Αλλά τι κάθομαι και σκέφτομαι πάλι τώρα? Αφού είπαμε το παν είναι να περνάμε καλά τώρα και στο μέλλον βλέπουμε. Το πολύ πολύ θα βγάλω 1-2 πιστωτικές για να καλύψω το δάνειο μέχρι τα Χριστούγεννα όπου θα βγουν και τα εορτοδάνεια και θα πάρω και το δώρο. Κομπλέ θα είμαι σου λέω. Θα πληρώσω και τις κάρτες και το διακοποδάνειο και θα μου μείνουν να πάρω και την γαλοπούλα μου και να κάνω και τα ψώνια μου τα γιορτινά. Να μην κάνουμε δηλαδή και εμείς γιορτές σαν άνθρωποι.


Άλλα κάτσε λίγο πως θα βγάλω τόσο μεγάλο δάνειο?. Είναι και αυτές οι κάρτες που έβγαλα που έχουν μεγάλα επιτόκια και με έχουν τσακίσει. Μήπως να βάλω υποθήκη την BMW και αν χρειαστεί και το πατρικό μου? Αφού έτσι και αλλιώς κάποια στιγμή θα τα ξεπληρώσω όλα τα δάνεια είμαι σίγουρος. Δεν μπορεί θα γυρίσει ο τροχός απλά περνάω μια μικρή κρίση αυτή ν την περίοδο. Και στο κάτω κάτω για 80000 ευρώ δεν θα μου τα πάρουν όλα. Δεν μπορεί κάποια συμφωνία θα κάνουμε. Δεν είναι και τόσο άκαρδοι να με πετάξουν στον δρόμο. Αφού το ίδιο το σύστημα με έχει φέρει σε αυτήν την κατάσταση. Εγώ το μόνο που ήθελα είναι να ζήσω και εγώ λίγο σαν άνθρωπος όπως και όλοι οι άλλοι. Να πάω μια εκδρομούλα, να φάω το αρνάκι μου το Πάσχα και να πάω και λίγες μερούλες διακοπές το καλοκαίρι να ξεσκάσω. Δεν ζήτησα κάτι υπερβολικό….


Τώρα πια το έχω μάθει και το καλπάκι τι να κάνω άμα δεν έχω λεφτά να πληρώσω το δάνειο . Θα πάρω και άλλο δάνειο…….



… Ξέρετε κύριε δεν μπορούμε να σας ξανά εγκρίνουμε δάνειο. Χρωστάτε πάρα πολλά και έχετε μπει και στον Τειρεσία.


…. Δεν μπορεί και που θα τα βρω εγώ τα λεφτά να πληρώσω τις δόσεις?


…. Ξέρετε έχετε αργήσει πολύ να πληρώσετε και πρέπει να προβούμε σε κατάσχεση.


…. Δεν μπορεί να μου πάρετε το σπίτι μου για λίγα ευρώ Που θα μείνω εγώ τώρα???


…. Λυπούμαστε πολύ Κύριε


...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

αν σου παρουνε το σπιτι στην παραλια με αντισκηνο και φαγητο ψαρακι και ΑΡΑΚΤΟς

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...